Förlåt (på förhand?)

Vill bara be om förlåtelse om jag är elak mot någon idag. Det är inget personligt, jag är bara nervös!

Haha tragiskt.. Äh jag chillar bara och försöker ge resten av klassen träningsvärk. Känner mig som Dr Jekyll och Mr Hyde, ena sekunden är jag helt jävla hysterisk och nästa garvar jag åt mig själv och bara tar det lugnt..

Är det inte så väldigt likt mig? :)

Dagens planering ser ut som följer:
- Redovisning Body Pump
- Fixa stallet
- SURF, ställa iordning inför tävling
- Baka en kaka tills imorgon
- Packa, duscha, sova

Inte så mycket på planeringen men det räcker nog alldeles väl. Såg ut som ett lejon i håret idag igen, kanske bara sprejar och tuperar denna dag.. Kan ju också bli fint.

Håll tummarna för mig idag, och ser ni en hysterisk brunett på idrotten på Östra.. Låt mig va, det är ingen idé! ;P

Kommentarer
Postat av: evelina

Du var duktig, även om LINA är puckad...
Iaf så är det skogsnolia, som du redan vet ;D men det ska bli nice, det är grymt soft och rätt okej betalt ++ att sist jag jobbade hade jag inte fyllt 18 så då tjänade jag kanske.. 2000:- på 4 dagar elelr nt sånnt så det blorde bli ganska nice :)

2008-05-23 @ 13:42:49
URL: http://miiiniii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0