Helgen

Min helg har varit värsta mysig, fast samtidigt lite väl stressig. I fredags var det middag hos Linnsipinnsi som fyllt 18. Godaste maten på länge, åt helt sickt mycket. Sen badades det badtunna, läänge. Jag badade tillochmed längre än jag sov den natten.. På morgonen blev det en tur till Öbacka, mysigt att sitta ute i solen : )

Idag har jag tävlat på SURF, men kanske framförallt arrangerat tävling. Fick slita jävel i början av dagen, men sedan lugnade det ner sig och jag fick andas. Sedan var det dags för tävling. Fick 58% och en galet spänd häst pga stormvindarna som var, men vann ändå klassen med 20 poäng och  även serien, fast med betydligt mer än bara 20 poäng.

Nöjd på det stora hela iallafall, det är väl det viktiga!

Imorgon är det foderrådgivningskurs, börjar 18.30 på Surf. Kan nog vara väldigt intressant.. Hoppas man får en massa tips och inspiration.

I helgen blir det Sthlm, släktträff och provridning. Hoppas vi kommer hem en ponny rikare!

Kommentarer
Postat av: evelina

bra helg för memms!
hoppas oxå på en ponny rikare :)
funderar om jag hinner till fodermötet imorron ;D

2008-05-11 @ 22:19:00
URL: http://miiiniii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0