Hittade grejer och matte nationella

Kom på att jag glömt skriva om matte nationella.. Det gick ju, som jag skrev tidigare, inte så jävla bra. Det gick till och med så dåligt att jag bara kommer få G i kursen. Och det känns så himla surt!

Vi har haft 3 delprov innan nationella, där jag har fått G+, VG+, och på det sista provet hade hon inga VGpoäng, men där skrev jag 2 poäng ifrån max. Sen på nationella fick jag 21,VG var 23.. Och hon säger att hon nog inte kan sätta VG på mig. Och att det inte hjälpte med några kompletteringsuppgifter eller någonting. Då blev jag ledsen i ögat, kan jag ju säga. Jävla Moritz.

Men en sak som gör livet lättare är att jag har hittat min mp3. Yes, du hörde! Blev så lycklig att jag fick tårar i ögonen.. Den där lilla svarta saken är som mitt barn! ♥

image96 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0