Lejonkungen

Jag och Evelina har kommit fram till att vi är Timon & Pumba. Stämde underbart bra! Hon heter nu Pumba Pettersson i min telefonbok. Humor på hög nivå!

Morgonen var spännande, mycket nöjd att man skippade första lektionen kan jag säga.. Definitivt :)

Idag fick jag också reda på att jag inte kommer få VG i matte, pga mitt kassa nationella.. FUCK. Kan ju inte säga att jag solklart förtjänar det men känns ledsamt när jag ändå försökt.. Ska verkligen lägga ner energi på matte c!

Nu börjar snart småföretagande, där vi förhoppningsvis får tillbaka proven.. Där borde det iaf ha gått bättre än på matten!

image93 Pumba Pettersson & Timon Töyrä

Sweet =)  

Kommentarer
Postat av: evelina

haha det stämmer ju faktiskt !! ;)
MEndu, blir man utkastad brukar det ju sparas dock inte läggas upp ? försvann det helt ? :S

PUSS

2008-05-14 @ 21:58:50
URL: http://miiiniii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0