Lite Sthlm

Älskade B.. Du är verkligen det finaste.

image105 


Silja var fin i kroppen men det var jobbigt att träffa henne..
image106 

Världens godaste snabbkaffe
image107 


60 mil i bil - TÄRT. Ingosad i mysigaste tröjan med mp3 i öronen härdade jag..
image116
 

Syster kunde dock roa sig..
image109 

Mycket saker i väldigt liten bil
image110


Min utsikt nästan hela vägen.. Gissa hur ont jag hade i häcken när vi kom fram..
image111

Utan tvekan den fulaste tapet jag sett
image113



Mimmi, ponnyn som vi bestämde oss för. Söt va? =)
image114 


image115



Och så lite citat:

"Det är ju ingen idé att höra Maiden på låg volym. Det är ju som att äta kola med papper på."
Pappa filosoferar om musik.. typ?

"Men Alf, nu får du inte kasta runt fler mashmallows.. Grilla en kotte eller nåt" June har vissa svårigheter att på Alf att sluta kasta mashmallows överallt.. Helt klart intressant att ducka för dom vita klistriga bollarna som kom flygande.

"Det viktiga är inte att delta, det är att vinna" Min mamma är ett bra föredöme.

"Här ska vi antingen höger.. Eller vänster. Eller, FAN. Jag höll kartan uppochner" Jag visar kartläsarskills

"Vem är marieberg?" Jaa, typ din gamla skola, syster?

"- Ni har ju lokalsinne fiskmås ju!" EFter att vi kört fel för.. 3dje gången?

Det roligaste var dock när jag satt på Max och skulle roa Ida. Skelade med ögonen, böjde mig framåt och väste "Svart själ.. SVART SJÄL" och skrämde slag på en tant som gick förbi.. Haha!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar; Jaha okeej :)

2008-05-22 @ 17:43:53
URL: http://frokenjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0