Livet är inte en fest..

utan så himla mycket mer chill. Sitter nu och ser på när Arvid får stryk i Guitar Hero av min lillasyster, otroligt roligt faktiskt! Eller vänta, han vann. Hur fan gick det till? Det var nog första gången Ida får stryk. Roligt roligt.

Gårdagskvällen var hur mysig som helst, medans alla andra festade på fysikgränd kollade vi på V för Vendetta, världens bästa film. Det känns faktiskt underbart skönt att inte vara bakis idag..

Idag har jag ridit nyponnyn, det är så jävla roligt.. Jag är kär, det är typ som att rida Silja.. Fast med mer steg. GULD!

Nu ska jag spöa någon i GH.. Kram :)

Kommentarer
Postat av: evelina

vad roligt ! :) måste se henne snarT :D

2008-06-01 @ 23:28:18
URL: http://miiiniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0