Over 'fore it started

Nu är min blogg flyttad till det nya stället.. Jag vet inte riktigt vad det betyder men kommentarsfunktionen blir lite annorlunda och sådär. Gnäll till [email protected] om nåt inte funkar.

Idag har jag kört nybilen, Subarun. Så jävla rolig bil! Hur stark som helst, och så vill man bara köra rally i kurvorna! Körde upp bilen från stallet själv, fick galet mycket frihetskänsla.. Ville bara fortsätta ner mot solnedgången, haha! ;)

Idag är även kontraktet påskrivet, ponnyn betalad och transporten håller på att bli bokad.. Strular litegrann med förhoppningsvis har vi henne hos oss på torsdag!

Nu ska jag hjälpa Pinnsi att anmäla sig till 6 juni-dressyren! Kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0