Skola

Sitter nu i en jävligt kall datasal på skolan och skriver om frisk luft. Går direkt in på förstaplatsen under Topp 10 tråkigaste rapporten någonsin! Sen har jag 2 timmars hål och två väldigt otaggade lektioner.. Skolkningsrisken är rätt hög kan jag säga, men ska föröka motivera mig nog för att gå tillbaka till skolan trots att Evve (det aset) redan slutat.. Åh blä! Så enormt skolless, försöker bara orka sista nu och sen är det frihet som gäller.. Eller frihet och frihet, det blir mycket jobb. Men det känns mest kul faktiskt! 

Har lite beslutsångest om jag ska fara på Skellefteåtävlingen den 31-1. Har redan tävlat 3-4, 11, 24-25, och ska sen tävla 14-15 också. Det blir ganska mycket både för mig och pålle... Sen har hon vart lite tjock i benen senaste tiden, så lite orolig är man. Vill gärna skylla på hoppningen men vet inte om sanningen är så enkel. Vi får se helt enkelt! 

Nu lunch och sen staden. Håll tummarna för att jag orkar tillbaka till skolan ♣ 

Kommentarer
Postat av: Sandra

jodå, min har också varit helt okej.
Den har inneburit fika på waynes, chill, fest på nydala, övningskörning med mera :)

2008-05-12 @ 18:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0