Sweetness

Har allvarliga musikdiskussioner med Arvid nu, eller snarare.. Vi turas om att dissa varandras musiksmak. Mycket givande! Är less på den vanliga musiken på min dator för tillfället (händer väl sisådär varannan dag), så nu blir det typ bara gamla favoriter som överlevt åtminstone ett år, bla:

She will be loved - Maroon 5
Work - Jimmy eat world
It ends tonight - American Rejects
Be yourself - Audioslave
Lost without you - Darren Hayes
Forever - Fuel

Sen så lirade jag lite Guitar Hero, ni kan ju kika..
http://www.youtube.com/watch?v=BplIrU1Sdtc&feature=related

Jag måste ha en enorm självdistans alltså. 

Jag och Evve gjorde roligaste filmen på svenskan igår, jag tror aldrig jag har skrattat så mycket någonsin.. Den ska dock aldrig få se dagsljuset igen, av förståeliga skäl.

Kvällens to do är följande:
- Fixa stallet
- Fixa listor på Surf
- Rida Tusse
- Sova

Att skolka småföretagande var det bästa jag gjort idag.. Iofs så fanns det inte så mycket konkurrens, för inte fan kan matte nationella kvala in som någon form av bra! Kul att jag suger. Jaja, bara att rycka upp sig och gå vidare.. Förhoppningsvis har jag en annan lärare i matte C, och då ska jag faktiskt plugga. Sådetså!

Kommentarer
Postat av: Idah

Tur att vi inte hade någon småföretagande så du slapp skolka ;) Jag ringde Rolle på mobben ;) haha

2008-05-08 @ 16:10:18
URL: http://IdahPerman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0