testtest

Namn: Emily
Piercingar: Bara öronen
Tatueringar: Nixpix inte än,
Längd: 167
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: mörkbrunt
Är du kär i någon: jodå..
Önskar du att du bodde någon annanstans: ja typ inte hemma!
Tänker du på självmord: nån gång, dock inte så seriöst
Tycker andra att du är attraktiv: några tkr det, andra inte
Vilket shampoo använder du: herbal essences eller fructis
Vilken parfym använder du: oftast amor amor cacharel
Vad är du rädd för:  typ allt
Gillar du att tvätta: nej det kliar på händerna..

Senaste...
Film du hyrde:
 har ALDRIG hyrt en film själv
Låten du lyssnade på: livet är underbart - afasi & filthy
Låten du hade på hjärnan: I love Europe(hehe)
Låten du laddade ner: In flames senaste album
Personen som ringde dig: Magnuspagnus
Personen du ringde: Sparven ;)
Tv program du tittade på: Öh.. Lost i onsdags kanske?
Personen du tänkte på: Tobias 

För eller emot...
Långdistansförhållanden:
emot
Utnyttja någon: emot, bigtime
Teenage smoking: bryr mig inte
Köra onykter: dödsstraff på det!
Sex före äktenskap: För!

Favorit..
Mat:
Mammas.. typ allt
Låt: Work - Jimmy Eat World
Dryck: Glocken Goldjuice.. E-ämnen for life!
Film: 10 orsaker att hata dig, Enemy at the gates, True Romance

Har du nånsin...
Gråtit över en pojke
: indeed
Gråtit över en flicka: yep
Ljugit för någon: Har hänt
Varit i slagsmål: nej
Blivit arresterad: jag är laglydig ;)

Antal..
Gånger du varit kär:
hm.. typ svårt.. beror på hur man räknar. men kanske 4?
Gånger ditt hjärta brustit: två
Hjärtan brustit på grund av dej? öh.. 3?
Personer från grundskolan du har kontakt med: alla mina grabbs och så linn.. och så några fler
Gånger ditt namn varit med i tidningen: rätt många gånger i samband med ridning
Ärr du har på kroppen: några stycken

Ska bli skoj: tävling, kulturnatta
Sparar till: bil
Väntar på: en ledig helg med babe
Pålägg som gäller: skinka + gurka + paprika
Dagens dryck: drickyoughurt verum skogsbär och vanilj

Senaste...
Bok du läste: Haha, vilket skämt. Var nog Engelskaboken som vi var tvungen att läsa. Eller svenskaboken.
Personen du fick brev av: Ursch då, längesen. eller lönpapper idag.. ;P
Personen du fick sms av: Sofie
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Var då det var 80-tals fest på Folkan i Åsele.
Saken du köpte: Morsdagspresenten till mor.
Vad har du gjort idag: Varit på halkbanan, sovit, softa med malin.
Brukar du svära mycket: nja det tycker jag väl inte.
Hur tidigt stiger du upp: alltmellan 06.45 - 11.
Gillar du att slåss: nej
Är du seriös: Allt förutom i skolan
Vad är du allergisk mot: inget?
Var har du ont: i mitt höger öga ;/
Använder du hårspray: ja de dagar jag orkar
Favorit serie: AA
Håkan Hellström eller The Ark: Får nog bli Håkan då
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: ingen aning där
Salt eller socker: salt
Gillar du ketchup: Ja, men det var värre förr. då kunde jag till och med ha det på mackor :O
Är du glad nu: Jadå
Var du glad igår: Ja varför inte
Varför? för att jag inte var ledsen

Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja, min faster
Vad dansar du till: musik
Stockholm är: för stort
Göteborg är: också för stort
Kan du sjunga: Ja alla kan sjunga, sen om det låter bra... är ju en annan fråga :P
Mer värt än guld: Människor i min omgivning som alltid finns där <3
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land du helst vill besöka: iingen aning

BRUKAR DU :
Titta på dig själv i spegeln: Ja, varje dag
Gnälla : Jo det gör jag nog..
Sova: Ja, det var nog den dummaste frågan..
Ha ångest: ja om jag känner att jag kunde gjort en sak på ett bättre sätt.
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: Ja
Drömma sexdrömmar: Det händer
Klä dig i svart: Ja, svart tycker jag om :).
Gå till kyrkan: Nej, var ett tag sen om jag säger så ;P
Gå i skolan: Ja, tyvärr
Röka: Nä
Ha sex: Ja
Ljuga: Nej, men i nödfall ja.
Hata folk: Ja det händer!
Lita på folk: Oftast

VEM :

Saknar du: M & J
Vill du döda: skulle aldrig vilja döda
Rörde dig sist: hm, farmor i söndags.
Vill du slå: -
Kysste dig sist: ja, jonas
Vill du kittla: ingen
Kramade du sist: farmor innan jag for till Umeå i söndags
Vill du prata med: Makkan
Skrek du på sist: kommer jag inte ihåg
Vill du vara som: ingen, är mig själv
Sårade dig sist: -
Vill du bli galet full med: mina vänner o älsk
Gjorde dig riktigt glad senast: söta sms

HAR DU :

För många vänner: Tycker jag inte.
Tvångstankar: Nej, ingen jag är medveten om iallafall
Någon annan psykisk sjukdom: Nope
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: Nä, eller att jag är otroligt dum och trög kanske.
Färgat håret: Japp, många gånger
Brutit några ben: Nej
Egen dator: Japp!
Bra självförtroende: Nej
Tagit nakenbilder: -
Sagt jag älskar dig till någon idag: skrivit kanske, kommer inte ihåg :P
Varit kär: Yes
Dumpat någon: Nej
Blivit dumpad: Nej
Velat vara otrogen: Nej
Varit otrogen: Ja
Stulit någonting: Ja, liten och dum.
Lämnat landet: Jåå
Rymt hemifrån: Haha, ja när man var liten.
Tuttat eld på nått: Papper
Gjort något olagligt: Ja

HUR :

Svarar du i telefonen: Hej
Fördriver du tiden: Datorn, Tvn
Mycket pengar har du: så jag lever och mår ;]
Tjänar du pengar: Japp!
Ofta Bäddar du sängen: Varje dag ungefär
Ofta diskar du: När det behövs
Ofta städar du: Samma där, när man ser att det behövs.
Många stör du dig på: inte så många faktiskt!
Ofta träffar du din familj: Lite på helgen

TROR DU :

Att du kommer bli något: Ja, alla är väl/blir väl något
På rymdvarelser: Nej
Att folk tycker om dig: ja
På ett liv efter detta: nej ;/
Att fiskar kan tänka: ja faktiskt
Att du kommer leva länge: det vet man väl aldrig.

VÄLJ :

Katt eller hund: hund
Vit eller svart: svart.. haha eller det beror vad som menas ;P
Varmt eller kallt: varmt
Vatten eller land: land
Telefon eller internet: internet
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: film
Leva eller dö: leva

Kommentarer
Postat av: Terese

Åtta stycken :) .
Taggar du helgen nudå? ;)

2008-05-23 @ 15:20:14
Postat av: Terese

Haha du ha ju kvar de jag har svarat knasboll!! ;D haha

2008-05-23 @ 15:22:02
Postat av: evelina

fasst kan jag det ?

Som det är nu fungerar, kanske inte i längden men åtminstonde ett år till... men vi får allt se..

2008-05-26 @ 17:44:47
URL: http://miiiniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0