That's beautiful Katie.. In a real weird way

http://youtube.com/watch?v=xJkaKAIl_Fc
Alltså jag dööör! Så jävla rolig! Känner mig en aning besläktad :)


Har just kommit hem från skolan, har svamlat mig igenom en engelskaredovisning och fått reda på teckenspråksbetyget. Både jag och Anna blev missnöjda, hur sträng kan man vara egentligen? Och vad spelar egentligen dom där plussen för roll, när det ändå bara står VG på betygspappret?

Men men, det är ändå ganska bra! Fick även tillbaka engelska nationella, MVG MVG MVG... Jag är bäst :) Dock bara VG på writing, hur fan gick det till? Jag måste ha svammlat till något grovt. Well well.

Idag kommer även Mimmi (ponnyn) hem till oss, vilken lycka. Mamma har varit och hämtat henne nedanför Övik och är på väg hem nu. Ska försöka fota lite så får ni se hur hon ser ut i kroppen och så.

Helgen är för ovanlighetens inte fullsmockad, endast en sak planerad och det är att se Pinnsis lag spela, Super hjältarna? Jag kan med lätthet säga - Indeed the do! Annars blir det bara chillande på Öbacka, mysigt värre. Konstigt hur man bara inte kan få nog av någon!

Nu ska jag nog gå ut i det fina vädret.. Vi ses på Yran allihopa ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0