Utmanad :)

3 Namn du går under:
Emily
Emmy
Mems


3 Saker som skrämmer dig:
Förlora någon jag älskar
Misslyckas
Kärlek

3 Saker du har på dig:
Brun stickad tröja
Sköna jeans
+ min underbara röda halsduk.. as usual :)

3 Saker du tycker om:
Musik
Vänner
Träna(buhu... fortfarande träningsförbud)

3 Saker du ska göra närmaste tiden:
Äta
Träna med Blondietussen
Skriva stresshanteringen klart

3 Favorit låtar:
Move Along - All American Rejects
Work - Jimmy Eat World
Jag älskar dig - Doktor Kosmos

3 Saker du verkligen vill ha:
Tillit till mig själv
Koll på framtiden
Mer tid och mindre saker att göra på den tiden


Utmanar:
Arvid, Terese, Sandra, Linn, Idah, Evelina mfl om någon annan är taggad..? :)


Kommentarer
Postat av: Terese

Postat av: emmy
du får ha en sån där strumpa :)

Strumpa? :P haha, va?

2008-05-19 @ 21:46:27
Postat av: Terese

Aaah då fattar jag ;).
ja jag får hitta nån snygg. hehe :)
Synd bara den inte finns i lager nu men..
nu längtar jag tills den kommer!

2008-05-19 @ 22:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0