You can be just the one you wanna be

Ifall jag på något sätt var cool så försvann det med den där rubriken. Men jag kan inte hjälpa det, I just love that song! Den är typ min filosofi i livet.. Du kan bli vad fan du vill, bara du kämpar!

Håller nu på att dra hem V för Vendetta och Leon, mysigt mysigt :) Får väl ta det lugnt med drickan på fredag så man inte mår kasst på lördag. Vore such a waste!

Fick hem reklamblad från Budo&Fitness och jag var fan nära att svimma av träningslängtan och ångest. Äcklar mig själv att jag fortfarande äter mycket, när jag inte tränar. Lär ju inte behöva mycket näring vid såhär lite aktivitet. Äckel äckel äckel. Har iaf en läkartid i veckan, onsdag 13.30 i Sävar. Då får han säga hur jag ska göra, för såhär kan det ju inte vara. Jag har haft samma envisa infektion sen i Augusti förra året. Augusti. Har låtit bli att träna ungefär från nyår, förutom ridningen då, men varje gång jag tar i lite för mycket under en promenad, efter varje ridträning, efter varje gång jag ansträngt mig fysiskt så kommer halsontet och snuvan tillbaka. Körde BP i torsdags och nu sitter jag här med en tekopp och ont i skallen igen. Kräkless. Saknar min träning. Saknar mitt tränings-jag. Det är inte bara så att jag älskar IKSU, jag älskar även människan jag är på IKSU. Låter det flummigt? Skyller på att jag är trött =)

Nu ska jag hoppa i duschen och sen sova. Behövs en tidig kväll efter allt nattsudd, orka hålla mig vaken? Haha, undra vem det är som håller vem vaken? Ni får.. en gissning.

Till sist bara en fråga: Vilka av er taggar Yran i helgen? :) :) :)

Kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0