You did'nt have to do it, but you did it to say, that you did'nt have to but you would anyway

Nu har jag varit hos läkaren.. Hade förväntat mig en ung fräsh kille, istället en typ 45årig gubbe.. Ibland har man oflyt! Fick iaf göra pissprov, ta blodprov, blodtryck och EKG.. Det var läskigt, tydligen slog mitt hjärta ganska långsamt (vilopuls 55, vet inte om det är så himla lågt?) men det var ingen fara. Så nu väntar jag på besked om det var något trassel, och annars tänker jag börja träna så smått igen. Åt helvete med den här förkylningen!

Nu till ett också ganska oangenämt problem.. Jag har inget att dricka till helgen. Någon som kan sälja/har någon som kan fixa? Det skulle rädda min helg..  

Måste också berätta om min dröm.. Det var den sjukaste. Jag drömde att jag hade ett barn, och en hund! Fast dom var som inte riktigt mina, jag har typ fått dom av nån.. Fast jävligt söta var dom. Vi hoppade på stockar över en älv och hade jätteroligt. Jag drömmer alltid konstiga drömmar. Sen hade den ännu en konstig detalj, men den vågar jag inte säga :)  


Kommentarer
Postat av: carrolajnen

emmy, de är bra at ha låg puls. ju mer vältränad man är desto lägre vilopuls har man. Jag har en vilopuls nästan på 40 å ja lever ju än. så se de bara som nå positivt!

2008-05-28 @ 20:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0