Lov

Nu är lovet alldeles snart slut, och det känns faktiskt helt okej. Jag kommer säkerligen vara lika less om två veckor igen som jag var innan, men just nu känns det okej att gå tillbaka till skolan. Och den känslan tänker jag njuta av!

Under lovet som gått har jag inte gjort mycket vettigt. Har spelat tvspel, varit på halloweenfest, ätit god mat, tränat på iksu, tränat med hästen, sovit, ridit och bara tagit det lugnt. Det här lovet har varit som en lugn period i mitten av all stress. Välbehövligt, kan jag lova!

På torsdag ska hästen som jag provred för någon vecka sen ultraljudas, och om hon är okej då så flyttar hon hem till oss. Så håll tummarna för mig, jag är redan nervös!! 

 

Kommentarer
Postat av: evelina

jag hoppas att ditt flyt håller i sig ! det skulle vara kanon! :)

2008-11-03 @ 19:31:35
URL: http://epettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0