Slut

Jag har verkligen totalt tömt ut mina energidepåer. Hur då, undrar ni säkert.

Jo, såhär var det:

- I onsdags natt var jag vaken i två timmar för att jag var hungrig. Sen åt jag, men för lite, och fortsatte va vaken.
- I torsdags natt var jag bara vaken utan någon anledning. Bajs
- Idag jobbade jag
- Sen for jag på fest, dock nykter

Så nu är jag förbannat trött. Och vet ni hur jag löser det? Genom att planera morgondagen såhär!

- Kliva upp kl 08.00 för att fara på instruktörskurs
- Kursa till 15.00,
- Köra till Hjuken direkt från Surf.

Dock så får jag chilla i Hjuken så det kanske jämnar ut sig.

Nu ska jag sova. Godnatt gott folk!!
 


Justja, glömde en sak. Fick mvg på svenska nationella skriftliga och muntliga, så nu har jag ett garanterat mvg i det schvenska språket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0