Världens bästa Jonas Gardell

Satt och läste lite på Jonas Gardells blogg, och mannen är verkligen ett geni. Hittade bland annat en klockren text om porr. Här är den, direkt stulen av en av sveriges roligaste män:

"Apropå porrsurfande: När man turnerar mycket som jag hamnar man på en massa hotell som erbjuder porr på tv:n . På turnéslang kallas det naturfilmer.

Det finns en legendarisk gitarrist i svenskt muskiliv, inga namn nämnda. Det första han gör på ett hotellrum är att slå på porren. Sen slänger han en blick på skärmen i två sekunder, kollar in en närbild på ett manligt könsorgan och sen säger han: Jerry Blake!
Eller Peter North.
Eller Rocco.
Han kan namnen på varenda porrskådis i branschen, och han han behöver inte se mer än ollonet!
Han kan skilja de rakade pungarna från varandra, han kan känna igen en porrskådis på kukskaftet eller på skinkornas juckande.
Han är kung!
Ordet respekt finner en ny betydelse!

Själv tittar jag inte på hotelltvporr. Jag läser ju inte hieroglyfer heller, och heteroporr är ungefär lika begripligt för mig.

När jag ser ett par gigantiska silikontuttar tänker jag bara på vad de måste vara tunga att bära och "stackars hennes rygg".

När de har på sig högklackade skor i sängen tänker jag mest att det ser väldigt märkligt ut att ha högklackat till naket och dessutom ligga i en säng. Skulle det inte vara mer bekvämt att ta av sig?

Och de där superlånga naglarna, så opraktiskt! Särskilt i de lesbiska scenerna. Det måste vara svårt att komma åt med såna naglar. (Fast vad vet jag, lesbisk är jag ju ännu mindre.)

Och de stönar för mycket, brudarna! De skriker ju som om de hade betalt för det. Vilket de i och för sig har. Men sluta, tänker man, spela inte över, så jäkla fantastisk är inte den här lönnfeta snubben som bankar på dig.

Och när de vilt stönande kvinnorna till slut utom sig av multiorgasmer bönfaller männen att ejakulera i deras omsorgsfullt målade ansikten tänker jag bara: Jahopp, där ryker mejken, den måste ha tagit timmar att lägga!

Och det är ju inte så man förväntas reagera.
Antar att jag inte tillhör målgruppen."

Jonas - jag tillhör nog inte heller den målgruppen.


Kommentarer
Postat av: Carrolajnen

Med lite tur, dom ska betäcka henne i af!

2008-11-10 @ 12:06:04
URL: http://sicituradastra1984.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0