Häst?

Provred en häst igår, ett 6årigt sto som egentligen skulle ha blivit hopphäst, men som blev senskadad förra året. Nu vill ägaren att hon ska dressyrtränas och tävlas, för att sen ev bli hopphäst om hon blir starkare, ev dressyrhäst om hon inte pallar för hoppningen.
Och vilken häst det var! Christina (Wikström) sa att stoet hade bättre steg än alla på URF, och det är nog så att jag håller med.

Nu ska hon kollas upp och sen är hon förhoppningsvis min foderhäst :) Ni får se bilder och namn sen när jag vet säkert!

Kommentarer
Postat av: Idah

tröjan där det står "min pojkvän är bäst i hela världen?" Det var på nolia förra året. ett stånd som tryckte tröjor och man fick själv välja text ;P

2008-10-21 @ 19:33:46
URL: http://idahperman.blogg.se/
Postat av: sandrie

marie lie kom och ville prata med några av oss om en sak. lite invecklat typ...

2008-10-21 @ 22:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0