Mycket nytt, eller kanske inte?

Känns som år och dar sen jag skrev här, och det är det nog kanske.. Men känslan är nog mest så eftersom förra veckan var så otroligt lång! Det slutade iallafall med ett körkort, underbart nog!

Därför spenderades fredagkvällen delvis i bilen, trots envis sjukdom var man ju tvungen att prova litegrann :) Slutade sen med film hos Magnus, slappt och skönt.

I söndags tränade jag Mimmsipimms och Falize, det var grymt roligt att få träna för Erica igen! Gick skitbra på båda träningarna, jag var i extas resten av kvällen. Avslutade med att spöa familj + pojkvän i Settlers, kändes inte heller fel.

Får dock sota för min träning idag, jag är verkligen inte frisk någonstans. Och då kommer vi till frågan: Lär jag mig av mina misstag?

Svaret, kära vänner, är nej. Jag ska och provrida en häst ute i regnet om någon timme. Återkommer med uppdatering om hur det gick! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0