Plugg plugg plugg

Nu har jag pluggat teori tills jag spyyyr.. Men har trots allt mellan 65-67 av 70 på alla tester så jag är nog nöjd med det ändå :)

Dagen har verkligen sugit så jävla hårt, vaknade med en lätt ångestkänsla över att kliva upp (ska det verkligen vara så?), åkte trots allt till skolan, fick tillbaka matteprovet (2 poäng över g-gränsen, så ska det verkligen inte vara) och resten av dagen sög bara allmänt. Fick sen träffa min underbara men sjuke pojkvän i cirka en timme, det gjorde det typ nästan jobbigare.. Ni vet när man egentligen är ledsen, men bara kör på och glömmer det för stunden? Så brukar jag göra, men det funkar inte när jag är med han, för då kan jag inte ljuga för mig själv. Vet dock inte riktigt vad som är bäst i det långa loppet..

Nu blir det iaf duschen, telefon och sen sängen.. Fan va skönt. Jag hoppas morgondagen aldrig kommer..



Nej nu ljög jag. Jag hoppas att jag vaknar upp i famnen på min älskling (som är frisk) och att det är lördag och jag har körkort. Fat chance!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0