Hård skoldag

Idag har jag haft skola från 9.30-10.00. Det var ganska jobbigt! Gick sen på stan med Arvid och kikade på kläder och parfym och lite andra smågrejer.. Jag fyller ju år på måndag, så det är ju bäst att önska sig saker i massor! Ska gå på stan med mamma någon dag i helgen och visa allt jag hittat :)

Trodde egentligen att jag skulle fika med fv-tjejerna men det blev tydligen inte så..

Ska nog till Surf ikväll och göra listor tills imorgon, samt kika på Idas hoppträning. Håller tummarna för att det går bra idag, Mimmi har varit så himla stirrig på senaste tiden!

Nu ska projektplanen skrivas, fy fan va tråkigt det är.. Men det måste göras, och det är lika bra att göra bort det nu!

På torsdag ska jag förresten träna med på mitt älskade IKSU med  Magnuspagnus. Vilken lycka, jag längtar som få! Efter denna vecka där vi som går friskvård får gå in gratis ska jag köpa kort, jippie :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0