Myskväll

Eftersom jag fortfarande är sjuk, och nu ensam eftersom Arvid var tvungen att fara hem och städa(snacka om att dra en nitlott) så blir det en äkta myskväll framför datorn. En myskväll ska, enligt mig iallafall, inehålla:

- Te (just för stunden grönt te med smak av persika)
- Tvserie (Gossip Girl, One Tree Hill eller 90210 idag)
- Musik (och eftersom jag, är just jag, så får ni med en lista på mina favoritlåtar för kvällen..)

Jack's Mannequin - The mixed tape
Bethany Joy Lenz(eller Haley i OTH) - Halo

Jimmy Eat World - Work
Aimee Mann - It's not going to stop
The Weepies - World spins madly on

Länkarna är klickbara, så slipper ni som är nyfikna leta :)

Ha en bra kväll.. Det tänker iallafall jag ha ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0