Stressad är en underdrift

Jag håller seriöst på att gå under av allt detta plugg. Denna vecka och nästa har jag:

- Svenska hemprovinlämning torsdag
- Massageprov fredag
(vilket jag har tappat bort anteckningarna till..)
- Naturprov måndag
- Matteprov tisdag
- Religionsprov torsdag
- Inlämning på Internationella Relationer
(som ska vara på 5-6 sidor, jag har skrivit 2)
- Inlämning projektplan fredag (som jag inte ens börjat på)

Samt att jag ska ta körkort inom några veckor, så jag har en jäkla massa teori att plugga.

Jag har tänkt skriva klart min svenskainlämning nu, eftersom jag jobbar ikväll och kommer hem klockan 9. Men se på fan.. Då glömde jag att mejla det jag skulle skriva på så jag får inte fram det här på skolan. Det ser alltså ut som att det blir en lång natt för mig..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0