Vart tog helgen vägen?

Den här helgen har jag, med få undantag, nästan bara pluggat. Jag klev upp klockan 7 i söndags bara för att hinna räkna det sista innan jag skulle på tävling i hjoggmark.

Den tävlingen gick fö inte så dåligt för mig och ida.. Hon vann sin klass, jag vann min klass och KMet i Sävar. Haha :) Ändå gick det åt helvete för mig, tyckte jag.. Mimmi var typ knäpp pga blåsten. Men men.

Nu ska jag gå och ha sista lektionen inför mitt matteprov. Det känns sådär. Hatar min matte just nu, för jag känner igen och alla är superduktiga.. Känner mig som en ensam, dum tönt ;P Efter det blir det naturprov, som jag, trots kämpandet i helgen, inte känner mig säker på alls. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0