En sån där dag.

Idag är en sån dag, när jag vaknar och suckar. Håret ser förjävligt ut, har ont i halsen, frukosten är äcklig, tiden räcker inte till trots att jag stressar som en tok. Allt känns liksom tråkigt och deppigt. 

Sen kom  jag på att jag och Magnus varit tillsammans i två månader idag. Det gjorde mig på lite bättre humör.
Känns helt sjukt att det inte är längre än två månader, men jag antar att det blir så när man är bästa kompisar sen tidigare.

För att förstå varför han är så bra för mig, så rätt, så behöver man nog känna mig bättre än alla som läser denna blogg gör... Och jag har inga planer på att upplysa er om alla mina brister som han kompenserar för :) Men förutom att han är grymt snygg så är han klok, tålmodig, duktig på att laga mat, social, driftig, omtänksam, rolig och helt underbar.

Kommentarer
Postat av: Carro

ååh va jag är glad att du har hittat så rätt....

2009-04-21 @ 18:38:42
URL: http://sicituradastra1984.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0