Framtidsplaner

Nu när min häst verkar gå att lasta (unghästar!!!!) igen så kan jag planera lite för framtiden. Som det ser ut nu:

- Dressyrträning för Christina kl 10 på söndag
- Löshoppning på fredag nästa vecka
- Staketträning på påsklovet
- Seriedressyr i slutet av april
- Lokal tävling i slutet av maj
- Vila hela juni
- Hopptävling i slutet av juli
- KVALITETSBEDÖMNINGEN i början av augusti :O


Jag tror inte att någon anar hur skönt det är att kunna planera vettigt igen :)

Däremellan ska jag hinna med att jobba en hel del, ta studenten, åka till Karlstad och träffa pojkvännens släkt, resa till grekland, gå på bal med världens snyggaste kille och bara vara allmänt lycklig! Fast inte allt samtidigt förstås. Det blir lite väl mycket multitasking...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0