Helgtankar

Med tanke på hur många inlägg jag postade igår förstår ni säkert hur tråkigt jag hade... Men det var en självvald tråkighet, det var faktiskt grymt skönt att bara vara hemma ensam.

Dock så dock ett problem upp som nära på förstörde mitt humör på hela kvällen, vissa fattar verkligen inte! Ibland undrar jag om jag är för snäll, att jag censurerar för mycket så att folk inte ens fattar vad jag vill. Men samtidigt, att bli arg löser ingenting. Jag har en tendens att aldrig sluta vara arg när jag väl blir det, en lite opraktisk egenskap.

Imorgon kommer iallafall min Tiger hem och även fast det är skönt att ha egentid, så ska det bli lika skönt att få ha han hemma igen. Det var så sjukt kul, när vi åkte hem från Surf igår med hästen så körde vi genom stan, och då där infarten från E12an till E4an går står Magnus och väntar på att få köra. Vi vinkar till varandra och jag blir värsta nere, när jag kommer på att jag inte kommer få se han på några dagar. Sen när jag och mamma rullar in på gården så står hans bil där! Jag lyser upp som en solstråle typ, Mami tittar på mig, skrattar och säger:
"Du tycker verkligen om honom va?"
Jag svarar: "Jaa... Men det har jag alltid gjort."

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha ellerhur, jag har aldrig fattat det där med att uttala sig anonymt om man ändå inte står för det :P men jaa det är väl kanske någonting man växer ifrån eller ngt som vissa människor aldrig fattar :P haha faktiskt inte vad ger det då liksom ?



2009-04-06 @ 08:56:36
URL: http://epettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0