Jag, och vänner..

Jag är en ganska typisk ensam-person egentligen. Inte så att jag är värsta lonely, men jag föredrar att inte träffa folk 24/7. Tycker det är lagom att träffa kompisar någon gång i veckan, och då helst på helgen med ett syfte, typ grilla, se på film eller dylikt.

Men Evelina. Hon är en av få som jag verkligen kan längta efter att prata med. Vi träffas varje dag i skolan, och pratar konstant med varandra, och ändå så tar det liksom aldrig slut på saker att säga. Det, är helt klart imponerande!


Kommentarer
Postat av: Evelina

ÅH sötnos :)

Jag känner faktiskt precis samma, jag kanske inte är en lonley person.. men jag umgås inte med folk länge som jag gjorde förut.. det känns inte lika roligt.. men med dig får jag som inte nog. vi kan prata jämt och ändå finns det massa mer att säga <3

2009-04-23 @ 23:49:26
URL: http://epettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0