My life would suck without you

Jag kan inte sluta titta på min pojkvän. Han är så himla snygg att det inte går att låta bli.. Försökte beskriva det för honom, berätta hur det kändes.. Men jag är rädd att det blev mission failure. Hur förklarar man såna grejer egentligen? Jag är kass på det iallafall. 

Tidigare har jag känt mig skyldig nästan, för att jag är så lycklig. Men det börjar försvinna nu... Tack för det. 

Kvällen igår var skön på ett plågsamt sätt, pratade halva natten men kom verkligen fram till saker kändes det som. Jag har iallafall konstaterat att jag, om saker hade varit normalt, hade sprungit järnet nu. Bara bort, från ALLT. Men det gör jag inte. Jag springer inte. Jag har en mild(?) panik, men den är hanterbar, han gör den hanterbar. Istället för att acceptera att jag drar mig bort drar han tillbaka, tvingar mig att stanna och tänka efter. Låter det hälsosamt? Kanske inte..

men för mig är det precis rätt. 




för inte så länge sen hade jag låtit bli att skriva något alls om detta, rädd för att "fel" personer ska läsa. Men, fuck that. Jag bryr mig inte längre =) 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag lider av samma problem.!

Hur förklarar man för en person hur snygg dem är?

När man själv inte kan titta sig mätt och man bär på den där underbara känslan? när du kommer fram till svaret dela med dig ;)

2009-04-19 @ 22:15:24
URL: http://epettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0