Allt för att undvika plugg.

Gårdagens inlägg blev lite, avkortat, eftersom en viss ängel krävde uppmärksamhet =) Jag har egentligen ingenting att skriva om, men jag försöker nu göra allt istället för att plugga idrottsmedicin.. Friskvårdare, har ni börjat? Är det något man kan hoppa över eller måste man verkligen lära sig allt? =( 

Steg upp tidigt idag med Magnus och myste en liten(med betoning på liten) stund innan han skulle till jobbet.. Efter det har jag bara läst bok och försökte plugga litegrann. Halv 12 hämtar mamma mig, då åker jag hem, hämtar Mimmi och far till Surf för att rida. 

Jag hade planerat att rida på kandar idag, det ska bli spännande. Jag och Erica försökte resonera oss fram till varför hon är så fibblig och okoncentrerad, och hon föreslog i samma sekund som tanken slog mig, att jag skulle prova rida på kandar för att lillponnyn skulle koncentrera sig på något annat än att springa. Om idéen fungerar återstår att se, men himla spännande ska det bli! 

Efter att jag ridit Mimmi ska jag hålla träning för Jennie. Det ska bli jättekul! Jennie är superambitiös och gör alltid sitt bästa, det är väldigt uppskattat av mig som tränare! 

Med en liten middagspaus emellan blir det sedan ridskolejobb, då jag vickar åt Anna B som har storhästarna. Ska köra e favorit i repris-övning för de två sista grupperna, och för de två första har jag en rätt enkel övning med lite slalom runt koner och galoppfattning på långsidan. 

Nu måste jag verkligen ta itu med mitt skolarbete. Återkommer senare och berättar om den superfina hästen jag red igår! Peace out.. =) 

Kommentarer
Postat av: Jennie

hihihi :] Tackk

2009-04-30 @ 09:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0