Dagens peptalk till världen(eller kanske mig själv?)

Jag är, som ni säkert vet vid det här laget, en rollercoaster när det gäller... allt. Vissa dagar är jag på topp, gör allt i 110 och älskar det. Vissa dagar tar jag mig knappt ur sängen, är nöjd om jag överhuvudtaget kommer dit jag ska, inte om jag är i tid eller rätt klädd eller såna saker..

Men i grund och botten älskar jag verkligen livet nu. Visst, min häst är tonårstrotsig och jobbig - men det är min häst! Min underbara skrutt till häst som ingen annan än jag orkar tycka om. Visst, min pojkvän är ruttet dålig på att planera vilket gör att jag ibland känner mig manad att leka skolfröken och tvinga honom att göra saker... men det är min pojkvän! min underbara bästa magnus som jag får träffa varje dag, som jag får vakna brevid och somna i famnen på. Jag har även ett jobb som iofs inte är det roligaste, men det är ett relativt välbetalt J-O-B-B!

Jag är inte lycklig alla dagar, jag älskar inte mig själv alla dagar  men fan va lyckligt lottad jag är ändå som får ha den här omgivningen, pojkvännen, hästen, vännerna och det här livet. ♥


Kommentarer
Postat av: sandra

Jag tycker ju oxå om Ella, även fast det krånglar för oss ibland :) (Men ja e rädd att Ella tycker att det mest är jag som krånglar.)

2009-08-23 @ 21:46:31
URL: http://sandraa86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0