Droger.

Vissa dricker alkohol tills dom däckar. Vissa röker på, tar piller eller skjuter in saker i armarna. Vissa har överdrivet mycket sex, svälter sig själva eller hetsäter.

Min drog är musik. Min tillflyktsort, när något är jobbigt, är musik. Mitt medel för att lugna ner mig, för att peppa, för att bli gladare.

Idag var jag riktigt, riktigt arg. Så arg att jag ville slå sönder väggarna, kasta pil på foton och skrika rakt ut. Men istället, så satte jag mig nere i källaren, och spelade musik tills jag kände att livet faktiskt var värt att leva igen. Det var inte bra, det var inte ens okej, men det var värt att leva igen. 

Spela så att det ringer i öronnen-listan av mig:
Millencolin - Pain
Nine inch nails  Starfuckers
Millencolin - Happiness for dogs
Turbonegro - All my friends are dead
Nirvana - Rape me
Millencolin - Vulcan ears
Nirvana - Lake of fire
Millencolin - Softworld

Jag är bara så blodigt äckligt satans jävla förbannad att jag ser rött när jag tänker på det.



Kommentarer
Postat av: Carro

oj... va har hänt...?

2009-08-11 @ 09:10:52
URL: http://sicituradastra1984.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0