Ett allvarligt problem

Jag bor iprincip hos Magnus nu. Jag sover 1-2 nätter hemma, annars är vi alltid här. Jag mellanlandar hemma då och då för att ta hand om min häst - men hon flyttar snart till Surf, vilket innebär att jag inte har något egentligt skäl att åka hem(förutom min älskade Caspian. Buhu :( ....)

Så... jag borde ju då ha min garderob här. Det är ett ständigt funderande vilka kläder jag kan ha och om jag egentligen har några rena underkläder? (sidenkallingar funkar iofs, men inte så bra under tighta jeans....)

Därför, kära vänner(här kommer problemet): I detta hus är det svärfar som fixar tvätten. Och om jag ska ha min garderob här, betyder det ju även att mina kläder tvättas här... Vilket, i detta fall skulle ínnebära att min svärfar tvättar mina kläder. Och inte bara mina kläder. Utan mina underkläder också! Jag vet inte om det känns bekvämt alltså... Så - what to do?






Kommentarer
Postat av: Hoppbloggen

ÅNGEST

2009-08-24 @ 13:35:58
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0