Inblick i the life of Mems..

Dagens frukost/lunch: Nybakt bröd och kaffe.. Mums!!

Dagens låt: Crawling in the dark - Hoobastank

Dagens väder: Jättefint först och sen mulet

Dagens längtan: Efter att rida en välutbildad häst och träna skolor, byten, piruetter mm mm mm...

Dagens åh nej: Jag har matteprov imorgon

Dagens inspirationskälla: Ridningen!!!!

Dagens outfit: just nu baggyjeans och "today I'm wearing this-linne", tidigare mina nya snygga jeans!

Dagens känsla: Lycka

Jag är så peppad, så peppad på ridningen just nu! Min vilda lilla ponny ska gå FEI innan jag är klar med henne, och Ellabella ska upp till MSVA (iaf inom några år...). Just nu känns det som att the sky is my limit! Allvarligt talat, tänk om livet alltid kunde vara såhär?



Ignorera den fula ihopklippningen och spana in mina hästars framtid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0