Kvällens humor

De flesta av Sveriges befolkning tycker att det är fel att "smiska" eller slå barn.  
Jag har försökt med en annan metod för att få min vilja fram. Jag har kommit på att det bästa är att ta med sitt barn ut på en åktur med bilen och prata. 
Några säger att det vibrationerna från bilen, andra tror att det kan bero på tiden borta från andra distraktioner som TV, videospel, PC'n ect. 
Oavsett - Barnet lugnar ner sig och slutar snabbt efter bilturen upp med att uppföra sig illa.  
Det roliga är att jag bara behöver gör det en enda gång. Jag har infogat en bild från en av våra turer, ifall att du skulle vilja prova denna metod själv.



l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
v






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0