Peppad dag

Den här dagen har varit så sjukt peppad! 

- Fick mycket god frukost
- Låång sovmorgon
- Red Mimmi i Innertavle, sällskapade med Anna och Cartell. Trevligt sällskap och sjukligt fin häst, den där ponnyn har kapacitet som inte går av för hackor!!
- Red Ella ut i skogen, egentligen var hon inte så fin men det var roligt för hon hade så mycket överskottsenergi  att det sprutade ut ur öronen typ. 
- For på Surf och skrev min tidsrapport, kommer få över 3000 i slutet av februari. Känns helt okej måste jag säga =) 

Nu sitter jag dock hos Magnus och peppen är försvunnen. Vi skulle egentligen vart på konsert på Midgård nu, men eftersom nå inlandsmiffon inte kunde komma i tid för att köpa en dvd-spelare så har vi inte farit än och konserten kommer garanterat vara slut innan vi kommer dit.. 

Imorgon skriver jag dessutom matteprov, som det är största ig-risken på någonsin. Men efter det provet ska jag få rida Saras häst Bonzo iallafall, det känns jätteroligt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0