Jag ber om ursäkt..

för att jag vart borta så länge. Ni tappra själar som fortfarande läser min blogg får nu ännu lite funderingar att bita i. Hur stort är hjärtat egentligen? Kan man älska hur många som helst? Kan man älska flera stycken på samma sätt.. Eller är alla sätt olika? Jag funderade på det efter att ha läst Twilight-böckerna, dvs "Om jag kunde drömma", "När jag hör din röst", och " Ljudet av ditt hjärta". Går det verkligen att älska flera på samma sätt? Och vem bestämmer hur man älskar?

Funderingarna försöker överta min hjärna.. Suck! Nästan tur att jag snart ska till skolan, första lektionen är matte vilket ju inte brukar tillåta särskilt mycket funderingar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0