Höstplaner

Jag har blivit antagen på min pedagogikkurs - men det spelar ingen roll för jag har fått jobb!!!!!! 35 timmar i veckan på Coop, och jag är såååå nöjd :)

Hösten kommer att bli otroligt spännande, på flera plan:

- Jobbet. Att jobba på Coop är något helt nytt för mig. Jag kommer få kassavana, en tung merit i CVet och förhoppningsvis fortsatt tjänst efter jul. Och dessutom, mer pengar, MYCKET mer än jag är van vid.
- Hemmet. Kommer troligtvis fortsätta "halv-bo" hos Magnus eftersom det är 3 minuter från mitt jobb, men när jag är hemma har jag en alldeles underbar valp att ta hand om.
- Hästlivet. Kommer troligtvis att stå på SURF under sep-november, och förhoppningsvis efter det. Jag behövde ett sätt att få en nystart i mitt hästliv, och här kom chansen. Träningsmöjligheter, här kommer jag!
- Vuxenlivet. Jag kommer ha heltidsjobb. Jag ska köpa bil. Jag ska betala stallhyra och träningar för min häst. Vuxenpoäng!!

och sist men inte minst, kärleken... Att få dela den här hösten med min underbara Magnus, alla upp- och nergångar, nya upplevelser och förverkligandet av drömmar gör mig varm och lycklig i hela kroppen. Det var inte en lätt väg, och det var många som blev sårade på vägen(inte minst vi...). Men det är fortfarande vi. Vi gick igenom alla problem och kom ut på andra sidan tillsammans. Vad livet än planerar nu - bring it! Vi klarar vad som helst tillsammans.





Kommentarer
Postat av: Carro

Ååh, vännen vad jag blir glad i hela kroppen när jag läser din blogg... :) ! Du är underbar å¨förtjänar de bästa!

2009-07-12 @ 15:54:27
URL: http://sicituradastra1984.blogg.se/
Postat av: Sandriee

har du skaffat en hundvalp? :)

2009-07-28 @ 11:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0