Hey där

Nu var det längesen jag skrev. Känner mig efter i hela bloggvärlden, så går det när livet är fullt med annat!

Vad har hänt då?
- Jag fick tillbaka mitt matte nationella, som jag fick VG på. Helt absurt!
- Jag har tävlat två gånger med Ella. En gång gick bajs och en gång gick helt underbart bra, 63% och tvåa av 26!
- Jag har tävlat Carabus två gånger. En gång helt okej och den andra gången super, vann första klassen och kom 4a i andra :)
- Jag har börjat jobba med jordgubbarna igen. Eller okej, jag har inte gjort mitt första pass än.. Men ändå.
- Har kanske inte rett ut, men iallafall pratat igenom en konflikt med en gammal vän. Tror inte att vi kan enas mer än vi gjort. Nu kan man bara se framåt :)

Stresnivån har sjunkit med typ 320% dessutom. Hästen går på bete, betygen är satta och ett av mina jobb är precis slut. Balgrejerna är fixade, liksom studentgrejerna. Känns så sjukt bra!

Nu kan festen börja ;)




Kommentarer
Postat av: Carro

Hallå, när är balen?? :)

2009-06-01 @ 19:17:42
URL: http://sicituradastra1984.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0