Jobba-sova-jobba-sova-jobba-sova-jobba-sova-jobba-sova-jobba-sova-jobba-sova.....

nu var det otroligt längesen jag skrev här... Men det är inte så konstigt. För mina dagar nuförtiden går bara ut på att jobba, äta och sova. Tillochmed idag, MIDSOMMAR, ska jag jobba 8-16. Sen blir det nog middag hemma hos mig med gänget, mys :) Men sen hör jag rykten om någon fest i stöcksjö som verkar dum att missa.. Men hur tar man sig till stöcksjö? sjukt långt ju. om någon fylleskjutsar kan ni ju smsa :)

Och för att kompensera detta torftiga inlägg så lägger jag upp lite länkar till bloggar som jag brukar läsa!

Blondinbellas
Tyras Sjösteds
Sandras
Evelinas
Idahs

Några fler som man inte borde missa?

Gud jag skäms nästan så tråkig jag är... Men ni kan ju roa er med dom där bloggarna, dom har ett liv! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0