Kyla

Jag fryser verkligen alltid. Igår när jag gick på stan såg jag massor med folk i shorts och t-shirt. Jag hade långbyxor, linne, tjocktröja, och jacka och stod och huttrade. Det är inte normalt!!!!!

Imorgon ska jag och min älskade pojkvän Magnus gå på bal, ska bli värsta mysigt :) Ska bara försöka få ihop logistiken på något sätt, inte helt enkelt även om man kan tro det.

Fö, om ni vill se líte bilder så kan ni kika in www.sandraa86.blogspot.com . Det är min medryttares blogg, där hon skriver endel om både Carabus och Ella.

Jag är fortfarande i koma efter att ha haft tre riktigt brutala veckor så nu slutar jag skriva för det kommer ändå inget vettigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0