Tiden?

Jag hänger inte med!!!!!! På onsdag åker jag till Grekland och jag har inte ens hunnit fundera på det förrän nu. Måste gå på stan, måste packa, måste gosa med Magnus så att det räcker i en vecka framöver (viktigaste punkten på listan).

Jag får alltid sån sjuk resfeber, några dagar innan resan har jag jättemycket ångest och vill inte alls åka. Sen när jag väl är där tycker jag att det är hur härligt som helst, men ändå så är det så sjukt jobbigt varje gång jag ska någonstans.

Nu ska jag pallra mig iväg till jobbet, sjukt otaggad är vad jag är! Men men, bara att ta sig i kragen och göra det.!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fasen så skönt att åka till Grekland. med vem/vilka? :)

2009-06-29 @ 23:14:10
URL: http://slundberg.blogg.se/
Postat av: sandrie

åhh gud så skönt. min familj åker till turkiet imorgon utan mig. jag skulle egentligen ha försökt hittat mig ett jobb men det lyckades ju inte. så då drar jag till hultan istället, tillsammans med jessica så vi kommer vara newbies. jag är taggad som fan. the killers, kings of leon, ludacris, timbuktu m.fl m.fl. gott mos!

2009-06-30 @ 18:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0