tidsfördriv on sunday morning

Hur bra känner du din pojkvän?

Namn: Lars Magnus Svenmarker
Ögonfärg: Ljusgröna, har aldrig sett något liknande :)
Födelsedag: 13 juni 1990
Hårfärg: Cendre
Favoritfärg: Godisorange på bilar iallafall? Annars vet jag inte

Har han färgat håret nån gång? Tror inte det?
Har han klippt sig någon gång? Japp, han klipper sig oftare än mig
Har han piercat sig? Nej
Röker han? Cigarr ibland, men oftast inte

Vad heter gatan han bor på? Ystarvägen
Vad har han för mobil? iPhone
Vad vill han bli när han blir stor? Det vet han inte sjäv än
Vad har han för färg i sitt rum? typ brungråa
Har han några syskon? Storasyster Anna och storebror Pontus
Favoritmat: Hm, pass?
Vilken mat hatar han? Billys Pan Pizza

Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon? Köpa en ny cool bil, byta ut hela sin stereoanläggning, flytta till  någon cool lägenhet och där tog pengarna slut.
Vad brukar han göra efter skolan/jobbet? Plugga, datanörda, oftast umgås med mig :)
Har han bråkat med nån någon gång? Ja, han säger det men jag har aldrig sett det.
Vad brukar han göra på helgerna? Han umgås med sina kompisar, pillar på sin stereo, eller leker med mig :)
Vad har han för musiksmak? Allt möjligt, blir mycket singersongwriter och även lite metal.

Hur träffades ni? Umgicks i samma gäng i flera år, var bästa kompisar i 2 år innan vi fattade att vi tyckte lite för mycket om varann. :)
Vad påminner dig om honom? Nuförtiden, väldigt mycket. Men viss musik, och töntigt nog varje gång jag ser en saab, haha!
Vad brukar ni oftast skicka sms om? Typ "hej jag saknar dig" eller "vad ska vi göra idag?"
Är han beroende av något? Euphonia, socker, sysselsättning, motorer
Vad kallar du honom? Älskling, ängel, babe, och en massa fler
Vad kallar han dig? älskling, gumman, samt en rad andra :)

Idrottar han? Cyklar lite, samt gymmar på iksu ibland
Vad har ni gemensamt? Drömmar och tankar - ibland känns det som att vi är tvillingsjälar
Om du skulle ge honom en blomma då han fyller år, vilken skulle det vara? Jag skulle ge honom något i kruka som kunde få finnas kvar länge, vet inte riktigt vad
Beskriva honom med 3 ord: Klok, innovativ, engagerad
Gillar du honom? Dum fråga!




Nu ska jag nog baka lite frukostbröd.. Kunde inte sova så då kan jag ju lika gärna överraska Magnus med frukost :)




Ingenting har någonsin spelat större roll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0