Dagens.

Eftersom jag inte riktigt vaknat än får det bli en dagens-lista. Enjoy!

känsla: Besvikelse. Får tydligen inget frukostsällskap, mkt ruttet. Vad ska jag nu underhålla mig med hela morgonen? Kanske ska ladda hem hela Pirate Bays förråd av filer innan Ipredlagen kommer och förstör mitt liv.
överraskning: att den här texten blev blå. hur blev den det? hur ändrar man tillbaka det? HJÄLP
irritation: min mamma som ringer en snålis till mig och sen inte svarar när jag ringer upp. Moget!
kläder: som sagt, nyvaken. vad tror ni?
frisyr: vi kan kalla det Lejonkungen Deluxe - lika rufsigt som alla mornar, men idag med lite extra furrrrr eftersom jag sov med håret i en knut.
störningsmoment: att jag har träningsvärk trots den relativt lilla fysiska ansträngningen jag gjorde igår. alltså seriöst, det känns som att en elefant har hoppat på min mage.
telefonsamtal: från min mami som sa att vi ska åka till ridhuset med ponnyn nu istället för på eftermiddagen. Yey, värsta kul. 

Det får avsluta dagens lista, jag har fortfarande inte kommit på hur man ändrar tillbaka färgen på texten, så jag tillför härmed lite extra smurfighet till din vardag! Peace out.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0