Ju mer ledig jag är, desto mer stressar jag.

Idag börjar jag 12.50. Men vet ni vad? 

Jag är ändå uppe nu... Magnus började jobba 07.45, och jag kan fortfarande inte somna om efter att han har klivit upp ur sängen. Så nu har jag precis ätit frukost och funderar över dagens planering! 

Saker jag måste hinna med:
- Skriva mitt samhällsprov 12.50
- Rida min häst 
- Hämta ut bokpaketet på OK

Saker jag vill/borde hinna med: 
- Umgås lite med Linn
- Plugga till högskoleprovet
- Plugga till mitt samhällsprov (kan typ ingenting, eller iaf inte nog mycket för mina ambitioner)

Så nu är frågan: i vilken ordning ska jag göra allt?

Tror att planeringen får bli som följer: 
- Hämta ut bokpaket
- Hem och plugga samhälls och HP
- Skriva prov 12.50
- Ut och rida
- Umgås med Linn samt plugga

Eftersom jag sitter vid Magnus Mac och inte vet hur man gör för att spara ner en bild så får ni klara er utan! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0