Kyla

Jag hatar att frysa. Verkligen hatar. Jag hatar det så mycket att jag klär mig i underställ varje dag. Jag har inte varit utan långkallingar en dag sen mitten av september. Jag har alltid två tjocktröjor, halsduk, mössa och vantar.

Men vet ni vad?

Jag fryser ju för fan ändå!!!!!!!!!!!!! Blir helt tokig. Hur mycket kläder kan man ha på sig egentligen?

Jag hatar detta kalla klimat som gör mina fingrar stelfrusna, mina skor blöta, som gör så att min bil vägrar starta, som snöar in transporten, som gör så att avloppet i stallet fryser, som gör så att hästarna måste ha två täcken var så att det tar evigheter att göra morgon, som gör så att jag varje dag överväger att flytta så långt söderut att jag aldrig mer behöver frysa....

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag har ju inte haft något utvecklingssamtal ?:P

Tänkte ta det på obestämdtid typ 5-10min när jonas har tid bara. orkade inte förstöra en hel dag (A)

2009-03-16 @ 16:06:56
URL: http://epettersson.blogspot.com
Postat av: Evelina

jag är down att flytta till ett varmare ställe!

2009-03-16 @ 20:52:18
URL: http://epettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0