Morgonfunderingar

Den där tunga känslan i magen, som att man väger lite för mycket för att benen ska orka bära en. Den där stenen som ligger på bröstet och gör att andetagen blir mindre än vad kroppen behöver. Tankarna som snurrar i 190, utan att någonsin stanna. Stress. 

Men vet ni vad? Idag sov jag som en liten kattunge tills Magnus klocka ringde. Iofs en kattunge som ligger och biter ihop tänderna.. Men utan mardrömmar, utan svårt att somna. Han och det här huset är medicin för mig, medicin mot stressen. Sen på måndag så kommer jag få min tandskena(som förhoppningsvis gör att jag biter ihop tänderna mindre och alltså får mindre ont i huvudet när jag vaknar). 

Nu ska jag börja röra mig hemåt.. Christina och Sally ville rida ut med mig och Ella i eftermiddag, jättejättekul!!! Sällskap är väldigt underskattat när man rider!

Kommentarer
Postat av: Evelina

sällskap efterfrågas i määngd!

2009-03-30 @ 16:14:35
URL: http://epettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0