Sömn.

Jag har alltid varit en okomplicerad människa när det kommer till sömn. Jag har gått och lagt mig väldigt tidigt (21.30) på vardagarna för att orka vara pigg och hantera skolan.

På senaste tiden har jag dock haft stora problem med sömnen. Jag har flera gånger i veckan de senaste månaderna inte försökt sova förrän klockan har varit minst midnatt. Nu har jag även svårt att somna när jag väl försöker. Ligger oftast vaken länge innan jag kan sova, och när jag somnar så sover jag oroligt.

Problemet är att jag tror att det är både skolan OCH jobbet som stressar mig. Det gör det svårt att reda ut problemet och faktiskt lösa det... Men ikväll ska jag sova hos Magnus, där sover jag alltid mycket, mycket  bättre! Hans hus har alltid varit som en oas för mig, blir lugn så fort jag kommer innanför dörren iprincip!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0