Tidsfördriv

Lovar du att vara ärlig? Yes!
Du heter: Emily
Smeknamn: Emmy, Mems, Emsi, Emil.. Kärt barn har många namn, typ?
Låt som när du är ledsen sörjer till? Coldplay - The Scientist

Beroende av: Socker, så hårt!
Vem behöver du mest just nu: Magnus och Evve!
Vad tror folk om dig? Folk tror oftast att jag pluggar mer än jag gör, är grymt självsäker och vet vad jag vill. 
Stämmer det? Jag pluggar mindre än de flesta, har självförtroende som ett emo och har ingen jävla aning om vad jag vill.
Vad får du oftast komplimanger för? Min mage och rumpa
Vad säger du för att imponera på någon? Jag är så dålig på att imponera på folk så jag försöker sällan =)
Hur imponerar man på dig? Laga god mat, var grym på gitarr, var utåtriktad och rolig, då är jag fast!
Brukar du skratta för dig själv? Eftersom jag drar så kassa skämt är det oftast bara jag som skrattar, så ja.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Har matte.. Försöker få något gjort men jag är sliten av någon anledning"
Var bor du? I en kall håla strax utanför Umeå
Trivs du där: Just nu inte så bra, längtar hemifrån
Äger du några converse: Inga riktiga, nej
Sprit, cider, vin eller öl: Öl eller cider
Brukar du bli för full: Det har väl hänt en gång eller tre...
Vad har du för mobil operatör: Telia
Är du allergisk i mot något: Kiwi, tomater i mängder och starka tvättmedel
Har du haft sex idag: Nixpix
Nästa mål i ditt liv: Skaffa ett jobb!
Hur svarar du i mobilen: Oftast blir det "Hej det är Emily" men andra varianter händer förstås..
Vem ringde du senast? Min chef från jordgubbsförsäljningen. Jag har nu spikat sommarjobb och ska även jobba i glassvagnen på torget när jag inte går i skolan!
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Hej Micke. Ge mig ett jobb!"
Antal timmar sömn inatt: Typ 8 kanske? Såg på Patrik 1,5 med Tiger, så det blev lite sent.
Sov du ensam: Nej.
Brukar du komma i tid: Absolut oftast inte. Är nästan alltid i tid till jobbet, men sen till allt annat
När mår du bra: När jag är med folk som gör mig glad, eller när jag rider(och det går bra, givetvis...)
När blev du fotad senast: När senast Magnus försökte leka paparazzi typ?
Hur känner du dig nu: Ont i huvudet(hästjäkel) och lite trött, men lättad över att jobb är kirrat till sommaren.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart.
Vad tycker du om fötter: Har inga speciella känslor för dom, förutom att dom kunde vara mjukare.
Vad saknar du: Våren som var på väg. Nu är det snöstorm :'(
Hade du en bra kväll igår: Ja!!!
Favorit dryck på morgonen: Te eller en god tropisk juice
Rakar du benen: På sommaren, ja. Men på vintern brukar det få va, det växer ändå inte mycket :)
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 22.00 och 04.00, beroende på veckodag.
Vill du hellre ha mail än brev: Ja för guds skull. Brev är förlegat! 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej.
Har du spytt offentligt: Jadå...
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex, vara i killarnas omklädningsrum, gå på en arbetsintervju, gå på krogen, leka med den... Osv.
Är du nöjd med ditt liv: Ja.
Är du bortskämd: Jag är bortskämd med saker, men tycker inte att jag beter mig bortskämt.
Vad gör du i morgon: Går i skolan, sen är det ingenting speciellt planerat.
Vad är det värsta du vet? Att frysa, att kliva ur duschen(hör ihop med första), att bli blöt(hör också ihop med första), att vara hungrig.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Har inte vågat räkna.
Vad behöver du just nu? Få krypa ner i sängen med min stackars sjukling och pyssla om honom resten av kvällen kändes lockande.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Hm. Bra fråga.
Vad längtar du till? Våren!!!!!!!! Du och jag Sandra..
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jodå, men fan va vissa relationer är slitna nu.
Vad använder du för shampoo? Oftast Herbal Essences, eller Barnängen beroende på vart jag duschar
Vad är det finaste du fått? En tavla med bilder på min gamla ponny.
En speciell dag du minns: Det finns alldeles för många för att säga bara en.
Hur gammal är du: 18 år, 6 månader, 14 dagar, 23 timmar och 7 minuter. Puh!
Tycker du om någon just nu: Ja, massor!
Om fem månader: Är jag förhoppningsvis utomlands med Tiger, eller på festival, eller jobbar på ett nytt spännande välbetalt heltidsjobb!
Du samlar på: Djur? Rosetter?
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Magnus
Gillar du golf: Näe inte direkt.
Vilken tid gick du upp idag: 08.45, fastän jag började 10.30. Men då slapp jag åka buss själv!
Har du sovit i din egna säng inatt: Nej.
Har du strumpor på dig nu: Ja, det har jag nästan alltid om jag inte får borra ner fötterna under någon annan.
Vad ska du göra ikväll: Jag ska chilla, kanske plugga lite.
Är det okej att gråta: Javisst, om man behöver det så.
När grät du senast: Fick tårar i ögonen igår, men grät ordentligt var nog kanske två veckor sen.
Laddar du ner musik och film från Internet: Jo, allt som oftast.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa lägenhet.
Bär du glasögon eller linser: Nej.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej verkligen inte. Blandat är bäst!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Om jag sover hemma är det halv 10, borta blir det gärna efter 13.
Har du piercing: Öronen och läppen.
Vill du gifta dig: Hell yeah!
Vill du ha barn: Ja, två.
Solar du ofta: Nej, jag försöker låta bli att sola solarium då jag har så himla känslig hy...
Är du bra på att laga mat: Jag är okej, men bättre på att baka.
Gillar du att dansa: Jag älskar att dansa!
Är du flygrädd: Lite.
Hur vig är du: Åt vissa håll väldigt, åt andra inte för fem öre...
Vad dricker du helst när du är törstig: Mjölk.
Vilken är din favoritglass: Sorbet, eller chokladglass med marsmallowbitar i.
Tror du på ett liv efter döden: Jag vill tro att det finns nånting iallafall!
Tycker du om sushi: Ibland.
Vad äter du helst när du ser på film: Jordnötsringar, kladdkaka, gino, chokladfondue, mm....
Bor dina föräldrar tillsammans: Yes, i ett litet rött hus på landet.
Har du tandläkarskräck: Nja, jag börjar få det nu...
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Inget av det nu för tiden, jag sover för lite så jag är konstant trött.
Vilken ögonfärg har du: Grön-brunmelerade, dvs dom byter färg beroende på vilket ljus det är.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Många gånger.
Biter du på naglarna: Nej.
Röker du: Nej. Jag ska ju bli polis, då får man inte ha dålig kondis :)
Hur ofta tränar/motionerar du: Rider flera gånger i veckan, har skolidrott samt brukar styrketräna.
Senaste låt du hörde: Håkan Hellström - Känn ingen sorg för mig Göteborg
Vad gör du på helgerna: Myser, ser på film, festar, rider eller tränar folk oftast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0