Det här med politik.

Tidigare var jag oändligt mycket mer insatt i politik än vad jag är nu. Nu har jag knappt koll, pinsamt nog. Tiden räcker dock inte riktigt till, dygnet skulle haft minst 35 timmar... Men iallafall till saken: På Blondinbellas blogg hittade jag ett intressant (?) inlägg som nästintill fick mig att gå i taket. Där "besvarar" hon fördomar om Moderaterna. Jag säger bara: besvarar?! Undviker att svara. Jag har inget emot den moderata filosofin, att varje människa ska bestämma över sig själv och att jobb ska löna sig, men deras medel för att ta sig dit helgar verkligen inte målet. Puckon, är vad jag har att säga!

I ettan i gymnasiet gjorde vi ett arbete om Moderaterna, ett studiebesök. Och alla mina fördomar om Moderaterna stämde verkligen...

http://blondinbella.se/fordomar-och-svar-om-moderaterna/#_kommentarer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0